Sista arbetsdagen.

Äntligen Fredag! :)

Igår då vi gick och hämtade plutt så sa dom att han hade varit en liten knäpojke + att han gärna ville sitta i vagnen och leka med en bil då dom var ute. Så han är inte helt hundra, men ändå inte sjuk. Huvudsaken var ju att han var nöjd! :) Vi knallade hem och åt mellis och busade, sen var jag tvungen att fara och jobba.

På jobbet gick det faktiskt väldigt väldigt bra! :) Även fast vi hade paus i över en timma så lyckades jag ändå komma upp i rätt tempo och procent, kul! :) Som sagt.. En kvinna från SMB kom upp igår och jag skrev igår att jag hemskt gärna ville ha fika. Vad tror ni vi fick då? Tååååårta! ;D Tror ni jag blev glad då eller? Haha. Jag tog tillochmed TVÅ bitar ;)

Då jag kom hem så blev det lugnt. Plockade lite här hemma och sen slog jag mig ner i soffan en liten stund. Klockan elva låg jag i sängen, tidigaste kvällen på länge. Riktigt skönt var det! :) Sen kan jag även meddela er om att jag är grymt utvilad! Emil har inte vaknat en endaste gång inatt, och inte jag heller för den delen. Så första gången jag vaknade till liv var nu imorse halv åtta. Grymt jävla skönt! :) Så åtta timmar har jag fått sova, det ni! Kommer inte ihåg sist jag sov så länge :)

Idag är det jobb igen! Men idag är det då mellan 12 - 18. Fördelen är ju att jag hinner träffa plutt innan han ska sova! :) Ärligt talat, Fredagar är faktiskt skönast att jobba. Just för att det är så lite folk som jobbar då! Mycket skönare än en vanlig kväll. Så det går nog bra idag :)

Nu ska jag se på Specialagenten Oso med Emil. Både mitt och hans favorit barnprogram ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Tackar tackar!

2009-09-18 @ 12:08:59
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0