Onsdag.

Godmorgon.

Det märks att man har blivit gammal nu, inga presenter får man när man fyller år. Fan! Jag som älskar paket, jag är ju som ett litet barn! Haha :) Nåja.. Jag får väl köpa något fint till mig själv den dag jag har råd. Nej, jag fyller inte år idag. Det gjorde jag faktiskt igår! ;)

Gårdagen lunkade på bra. Emil sov nästan två timmar, och då han vaknade tog vi oss en promenad runt Gammelstads industriområde. Ganska lagom sträcka faktiskt. Då vi kom oss tillbaka så hade farmor redan hunit komma :) Så jag for nästan direkt till jobbet. Gick bra igårkväll också, slutade på 32% så det är inte illa :)

Väl hemma så kom mamma, pappa och bror på tårta. Efter halv elva gick dom hem och då kom Suzie förbi. Vi satt och surrade och mådde gott :) Halv ett givk hon hem så det vart en ganska sen kväll igår. Men men, ibland händer sånt också! ;)

Klockan nio ska vi på Dagis. Idag ska Emil få testa sova där. Spännande att se hur det kommer gå?! Har faktiskt ingen aning. Första tanken var ju att han absolut inte kommer vilja sova, men man vet aldrig. Han ser ju vad alla andra barn gör så.. Vi får se helt enkelt!

Nu ska jag kolla vad trollet gör, sen en rök på det och sen fixa ihop Emils väska så han har med sig allt som behövs.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, fan Lisa nu blir jag en dag sen med grattandet igen, precis som med Helena. Fy på mig! Du måste ju bjuda till fika när du fyller år, hur ska man annars veta vem som är vem i dessa septemberdagar. ;)



Grattis i efterskott iaf. :D

2009-09-09 @ 08:05:26
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0