Jag hade fel.

Och tur var väl det! Emil har inte vaknat en enda gång inatt, helt jävla underbart :) Så jag har fått svoa hela natten vilket verkligen behövdes. Dessvärre så är jag fortfarande sjukt trött, men kom mig inte i säng förrän just baki halv tolv. Ikväll ska jag försöka komma i säng klockan elva, ett försök är det alltid värt ;)

Dagen idag består nog mest av myspys inomhus! Regn och rusk idag, och en sjuhelvetes blåst! Kan hända att vi kanske blåser bort då vi går ut? Känns då som det.

Min enda plan för idag är att åka och tanka upp bilen (Kan vara bra att ha det gjort innan jobbet på Måndag för då blir det panik!) och sen tänkte jag att vi skulle panta alla tomflaskor. Nu är det mycket igen!! :) Kan hända att det blir en förmögenhet ;)

Nu yrar Emil runt här som en jag vet inte vad! Ska ta mig min morgonrök och sen sätta mig i soffan med plutt och se på barnprogram. Mysigt!! ;)

Kommentarer
Postat av: sara

det låter som en riktig mysdag! jag ska också vara inne och mysa med mina vovvar. :)

2009-09-05 @ 08:07:28
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0