Dumskalle!!

Gokväll.

Tror ni jag vilade då Emil hade somnat där vid halv tolv? Åhnej, inte alls! Jag kände mig helt plötsligt superpigg och skulle inte alls vila. Tänkte att jag skulle gå och lägga mig "supertidigt" ikväll istället. Verkar det bli så då? Ååhnej! Att jag ALDRIG lär mig! Men, jag känner mig inte ens trött. Hel skumt! Däremot kommer jag få igen imorgonbitti då vi ksa upp, då kommer jag vara död. Nåja, mitt fel och mitt val.

Förövrigt kan jag meddela om att Emil sov sjukt länge idag. Jag väckte han klockan två, då hade han minsann sovit i 2½ timmar. Det räckte tyckte jag, han skulle ju kunna somna ikväll också! Så vi klädde på oss och gick en promenad med Ebba, sen lekte vi lite här ute. Klockan tre kom vi oss in och jag for direkt till jobbet. På jobbet har det inte alls gått enligt mina planer! Men men, bättre lycka nästa gång. Typ imorgon.

Imorgon ska jag och Jenny till stan så fort dom har öppnqt och barnen är på dagis. Strosa runt lite och eventuellt ta en lunch/fika :) Det blir trevligt! :)

Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0