Se på fan!

Det blev ingen sådär supertidig morgon idag som jag trodde det skulle bli. Halv sju klev vi upp, det ni?! ;) Vi har bara myst på här hemma och inte gjort nånting alls i princip. Till lunch fick Emil äta blodpudding med lingonsylt, (premiären) och det var minsann gott!! :) Brabra. Nu sover han så sött och här sitter jag. Patrik glor på tv och Ebba tuggar på ett ben. Vilken slapp familj vi är, hahaha ;)

Ska faktiskt ta och göra lite lunch till mig och Patrik. Blir en enkel sådan som består av bullens pilsnerkorv och makaroner! Men det är ju gott ;) När prutten har vaknat så tänkte jag dra med mig honom ut i det fina vädret. Leka lite och promenera med Ebba. Myspys! :) Ska försöka ta med mig kameran också om jag kommer ihåg. Knäpper aldrig kort längre! :( Klockan fem har jag tvättstugan också, usch så tråkigt! Men det måstes.

Ikväll blir det nog bara mys. Ska ta mig en lång och skön dusch och sen krypa upp i soffan med nå gott och förhoppningsvis nån bra film? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0