Oväder!

Godmorgon.

Tänkte dra igenom gårdagen väldigt snabbt.. Som jag skrev så for jag till Tessan då jag hade lämnat Emil på dagis. Vi gick direkt till fiket i Gammelstad och mötte upp Andreas för en frukost! :) Jättegott var det. Sen gick vi tillbaka till Tessan där vi satt och surrade och kollade efter barnvagnar på nätet :) Strax baki tolv for jag hem igen. Donade på lite här hemma för att sedan gå och hämta hem plutt. Innan jobbet skjutsade jag Patrik, Emil och Ebba till farmor Anki där dom spenderade sin eftermiddag. Skönt med miljöombyte ;) På jobbet gick det sisådär, jag ska väl egentligen inte klaga :) Efter jobbet for jag förbi Jenny och hämtade en slit-och-släng overall som Emil ska få ha på dagis. Nu innan snön kommer vill jag inte att han ska använda den nya så den blir söndernött på en gång så perfekt med en slit-och-släng overall som dessutom är tunnare och lättare :) Tack Jenny! :)

Idag blev det en tidig morgon, däremot inte en lika tidig morgon som det varit de senaste dagarna. Idag gick vi upp vid kvart i sex första gången! :) Sen dess har vi inte gjort mycket. Emil har tittat på barnprogram och jag har plöjt igenom alla olästa blogginlägg jag hade, haha ;) Nu däremot leker lilleman med micron vilket han inte får! Jag har dragit ut sladden, men han ska ändå inte leka med den, det är ju faktiskt ingen leksak!

Idag vette tusan vad som händer? Ingenting tror jag, inget speciellt iallafall. Jag ska iallafall diska, vika in tvätt och duscha innan jobbet. Men det är ju ingenting speciellt, haha! ;) Idag är det ett jävla oväder ute minsann!! Blåser nå så jävulskt!! Hoppas inte Emil och de andra barnen på dagis blåder bort från dagisgården ;)

Nu ska jag se vad barnet gör, alldelens för tyst tycker jag att det är.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det skulle ju vara om du sa upp dig? :P annars blir det nog ont om tid!

2009-10-07 @ 08:27:41
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0