Mission completed!

Gokväll.

Som jag skrev tidigare så skulle jag åka förbi Onoff och Lulebo. Och kan ni tänka er, det blev till och med gjort! ;) På Onoff avbeställde jag telefonen och kollade även upp vad det skulle kosta att lämna in Patriks telefon. Och utan att ens ha pratat med Patrik så drog jag slutsatsen att det skulle bli alldeles för dyrt i dagsläget, så jag sket i det! Ska kolla om mamma och pappa har en till lånetelefon tills vidare. Så får vi lösa våra telefonproblem lite längre fram! Nu är det så mycket annat som prioriteras! :)

Sedan så åkte jag till Lulebo och lämnade igen toasitsen och hämtade en ny. Förhoppningsvis passar den här. Har inte bytt ännu, ska göra det en vacker dag då jag tar tag i att städa toaletten, haha! :)

Efter mina ärenden så for jag hem och lämnade Ebba och for sedan till stan och mötte upp Jenny. Vi knallade runt och gick sedan till Mat&Prat. Tyvärr så åt jag ingenting, känner inte att ekonomin räcker till till sånt just nu! :( åja.. Får vänta på bättre tider. Även Frida kom och joinade oss :) For hem efter en timma och då var det bara att dra med Ebba ut och hämta hem Emil.

Innan jobbet skjutsade jag familjen Niemi/Kalmdal till Mjölkudden där dom spenderade sin eftermiddag och fick mat i magen! :) På jobbet gick det relativt bra, bättre än de senaste dagarna iallafall. Och nu mina vänner, nu har jag långhelg! ;) Jobbar inte förrän på Måndag, underbart! :D

Imorgon var jag sugen på att luncha. Någon annan som är sugen på det? Nåväl.. Vi får se hur det blir med den saken! Nu ska jag iallafall sova, antar att det blir en tidig morgon.

Kommentarer
Postat av: Moa

ja vet!:) Måste köpa filter imorgon och köra en test omgång :) Såg dig idag på storheden föressten :)

2009-10-24 @ 22:08:27
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0