Long time..

Var ett tag sen jag skrev nu. Har iofs inte hänt särskilt mycket men kan dra det lite snabbt.

Torsdags: Efter jag lämnat Emil på dagis for jag till Jenny där jag färgade håret mörkbrunt. Efteråt var tanken att Jenny skulle slinga mitt hår också, men det sket vi i. Så nu är jag alltså väldigt väldigt mörk igen! Får se hur länge jag har det såhär eller om jag slänger i ljusare slingor snart? We will se ;) Resten av Torsdagen gick i lugnets tecken, tills jag kom till jobbet. Haha! ;) Skönt som fan var det att åka hem eftersom jag sen hade helg! ;)

Fredags: Halv tio satt jag och Emil på bussen till stan. Mötte upp Jenny och Loke och gick på Babysång. Kan meddela er alla om att det var sista gången jag far dit. Emil var ett monster som skrek, slogs, sparkades och försökte bita ett barn. Ja, ni kanske förstår att jag tyckte det var superkul? Eller så inte! Nåväl, vi gick sen till M&P och åt lunch, supergott var det :) Sen lyckades jag så Emil att somna i vagnen så vi knallade på stan en sväng och sen kom Patrik och hämtade upp oss. Vi for förbi Onoff där jag förövrigt avbokade min telefon och fick pengarna tillbaka. Dom sa att den skulle komma inom 3-5 dagar.. idag har det gått 2 veckor och den har fortfarande inte kommit. Så tack och adjö!

Var även och beställde vinterdäck, så på Måndag 9.30 sätter dom på nya vinterdäck på bilen. Dyyyrt!! Men ack så nödvändigt. Tur att dom går att använda mer än ett år, haha! :)

Väl hemma busade vi och Emil fick i sig middag! Sen for vi till farmor Anki där Emil skulle få spendera sin natt. Vi for på bolaget, sen slängde jag mig snabbt i duschen och sen skjutsade Patrik mig till Boden! Hade en trevlig kväll med några tjejer och killar från jobbet :) Åt middag på Bränna, drack lite alkohol och surrade. Sen gick vi vidare till Sara där vi drack lite till och surrade. Vid elva - halv tolv tiden kom Anne och hämtade upp mig och vi for hem. Tack för en trevlig kväll allihopa! :)

Kvart över tio kom Emil hem imorse. Tur att det inte blev mycket alkohol igår (drack endast 4 cider) för annars hade jag nog inte varit särskilt pigg! Jag stekte palt som vi åt till lunch och sen fick Emil sova.. Och det gör han ännu. Förhoppningsvis sover han iallafall till ett :)

Ikväll blir det middag med mamma, hon är ensam hemma. Vi fick bestämma maten eftersom hon inte har någon bil idag och hon behövde handla. Så vi tog tacos, var så länge sen sist :) Tror minsann att jag, Emil och Ebba promenerar till Maxi då Emil har vaknat så får Patrik komma efter med bilen. Det lät som en bra idé, jag behöver verkligen röra på mig! :)

Nu blev det långt. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0