Helg!

Yes, nu är det helg! Och hur kommar vi att spendera denna dag? Ingen aning, antagligen hemma? Vi får se vad som händer och sker.

Imorse var Emil lika jobbig som tidigare, han vaknade nämligen klockan fyra! Gav honom välling och till slut lyckades jag få honom till att somna om. Tack gode gud för det! Dessvärre sov han inte alls länge för upp klev vi kvart i sex! :/ Nåja, bara att gilla läget. Förmiddagen har spenderats här hemma bara. Tog oss en snabb promenad med Ebba till mamma och pappa för att ta med morgontidningen hit hem. Kul att ha nånting att läsa helt plötsligt :) Idag fick han Emil lite fiskbullar och potatisar till lunch, det gick ner fort i magen! Nu sover han och själv så äter jag frukost :)

Tror jag ska dra en sväng förbi Onoff och kolla om den där telefonen har kommit in? Hade varit kul isåfall. Men vi får se.. Nu ska jag iallafall äta klart mina mackor och sen fundera ut vad vi ska göra resten av dagen?

Kommentarer
Postat av: Nath

Låter bra! Då hörs vi frammåt veckan, var det tisd. du skulle besiktiga bilen?

2009-10-10 @ 12:58:09
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0