Godmorgon!

Även denna dag gjorde vi morgon klockan sex. Superkul! ;) Emil har fått äta välling, se på tv, leka och sen innan vi for till dagis fick han en smörgås ifall han ville bunkra upp innan det är dags för lunch, men den åt han bara nån tugga av. Han var väl fortfarande mätt sen vällingen :)

Då vi kom till dagis så skulle dom gå ut på en gång, så det var bara att svida om till overall. Och sen var det ett jääävla projekt att få i dom där händerna i vantarna! Usch och fy, tog säkert tio minuter för Emil stretade minsann emot. Men jag gav mig inte, så till slut så vann jag! :D Dom gick ut tidigare idag eftersom det var en grävskopa där som skulle gräva och det tycker ju (nästan) alla barn om! Emil tjöt innan vi ens kommit in på dagisgården så nog vet jag att han trivs ;)

Nyss har jag kommit hem. Ska börja med städningen om tre sekunder. Nu kan jag inte skjuta på det nå mer, nu är lägenheten verkligen i behov av en uppfräschning!! Så nu jävlar :)

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0