Fredagsmys.

Godafton!

Dagen har varit relativt bra! Blev en beställning från pippilotta trots alls ;) Emil fick sig ett till par vintervantar (vi är ju inte särsilt nöjda med dom han har tyvärr) och en pepparkaksdress som han ska få ha på Julafton! Han kommer bli supersöt ;) Sen beställde jag även en present åt Johan och Bellas nyfödda dotter Emmy (Grattis grattis!) som dom sen ska få. Vi ska kanske dit nästa helg, bara inte Emil fortfarande är snorig och äcklig, haha ;) Jag och Emil gjorde pannkaks smet vid åtta tiden. Medans den fick "jäsa" i kylen så var vi ute med Ebba och lekte i lekparken tills klockan vart kvart i tio. Supernöjd kille! ;) Väl inne så diskade jag och gjorde lunch åt oss. Åt maten i lugn och ro, väckte sedan Patrik och jag for till jobbet.

På jobbet har det faktiskt gått superbra idag! :) Kändes jätteskönt med ett bra avslut för denna vecka, jag är nöjd! :) Fredagsmys hade vi på jobbet som vi brukar ha lite då och då. Vi fick godis, chips och after eight. Inte illa ;) Slutade klockan sex och då brummade jag direkt till Måttsund där Patrik, Emil och Ebba var. Surrade ett litet tag och sen for vi. La Emil direkt vi kom hem för då var klockan strax efter sju och han slocknade fort som tusan!

Jag for förbi bolaget, Statoil och sen hem igen. Patrik for på galejj hos en kompis på Hertsön och här sitter jag! Datanörd som jag är, haha ;) Har iallafall plockat och donat här hemma, ätit lite och surrat en massa i telefonen ;) Nu snart tänkte jag ta fram mitt Fredagsgodis för att mysa lite i soffan, sen ut med Ebbs och sen sova! Är faktiskt redan supertrött.

Imorgon vette tusan vad som händer? Antagligen ingenting speciellt, men vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0