Fredag, yes! :)

Godmorgon.

Gårdagen spenderades lite här och var! :) Lämnade Emil på dagis halv nio.. For sen hem och åt frukost och klockan tio så mötte jag upp Jenny utanför Team Sportia. Kikade lite där och sen for vi till Björx. Vi åt lite och sen for vi till en fotbollsplan där Jenny och Frida släppte lös hundarna. Ebba fick enbart titta på från bilen, tror hon vart lite ledsen! :( Men så går det ibland.. (Eller alltid om man är en surfitta) Efter det så brummade vi förbi Jonna för att kolla på nytillskottet, en liten staffvalp! Gud så underbart söt! Nu vill jag ha en till hund, haha ;) Vi surrade lite skit som vanligt och sen for jag hem.

Väl hemma så blev det att gå till dagis på en gång. Även mamma/mormor följde med och hämtade plutten! :) Pysslade på här hemma och sen for jag till jobbet. Igår gick det faktiskt ganska så bra, det känns bra! :) Väl hemma käkade jag lite pizza (fanns kvar från middagen!) och sen vek jag tvätt. Kom mig i säng före elva även igår, kändes superskönt!

Inatt har Emil krånglat, pust och stön! Han vaknade klockan ett och satt vaken i våran säng (satt och satt? Han vred och vände på sig och var bara allmänt jobbig!!) tills klockan blev halv tre. Då fick Patrik göra välling och sen somnade vi om allihopa. Så klockan sju har vi klivit upp idag, relativt bra! :) Idag är det jobb på schemat.. 12-18. Hoppas tiden går fort! Och hoppas jag kan jobba hela dagen också för igår började rösten svika mig och idag är den väl sådär. Men vi får se!

Nu ska jag gå och röra ihop en pannkakssmet så jag och Emil har nånting att äta till lunch innan jag brummar till Boden. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa Ga

Ja men visst är han:) Charmknutte nr 1!

2009-10-16 @ 17:36:32
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, jag var runt i stan först. På stadium och på Doffi, inget! Så vi åkte ut på Ica Maxi och där hittade jag ett par. Uppslängda på en hylla. Jag hittade ingenstans vart de hängde egentligen, men det var rätt storlek så jag tog dem. ;)

2009-10-17 @ 08:08:03
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0