FÖR tidig morgon.

Igår vaknade Emil klockan fem enligt den nya tiden, (Ja för annars hade ju klockan varit sex och då brukar han ju vakna) så det gjorde inte så mycket. Idag däremot.. Ja idag så vaknade han Emil just baki fyra!! Vad är det för någon stil va? Välling fick han i våran säng halv fem men nejnej, Emil somnar inte om efter det som de flesta barn brukar. Han blir destomer busig, för då har han ju fått energi i kroppen! Upp klev vi halv sex, superkul.

Vad som händer idag är osäkert. Ska försöka få liv i Patrik där vid nio snåret för om vi inte åker och handlar på förmiddagen så hinner vi inte. Inte när jag börjar jobbet fyra och Emil ska sova lunch och hunden ska ut och mycket mera..

Ikväll är det jobb. Jag vill inte. Jag blir så bekväm när jag haft långhelg, då vill jag aldrig tillbaka, haha!

Nu ska jag kolla vad trollet gör. Säkert något dumt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jo de ska jag...

Jaha joo Nath sa de :)

2009-10-27 @ 11:09:18
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0