En dag på stan.

Godafton.

Dagen har rullat på väldigt bra tycker jag! Började med att lämna Emil på dagis halv nio. Brummade hem och tog tag i diskberget som ropade. Tog även fläkten/filtret och rengjorde det. Grymt äckligt var det, men nu är det gjort! Flott till tusen, USCH! Rastade snabbt av Ebbs och gav henne mat och vatten och for sen till Barnenshus. Givetvis så var just den mössa jag hade kollat på slut, typiskt! Nåja, ingenting man kan göra åt saken.

Klockan elva skulle jag möta upp Nathalie i stan. Parkerade på Karpen och upptäckte då att klockan inte riktigt hunnit bli elva så jag smet in på Doffi en snabbis. Där hittade jag minsann en mössa åt lilleman. En riktig "ryssmössa", precis en sån jag var ute efter! ;) Mötte upp Nathalie utanför Shopping och sen mötte vi upp Jenny där inne. Hon ville nämligen också luncha och det var ju superkul :) Käkade en god lunch och surrade på om allt mellan himmel och jord.

Efter lunchen så hade klockan redan hunnit bli halv ett så jag for hem igen. Kom in, hämtade Ebba och gick sen till dagis. Idag hade Emil varit en riktig solstråle och full i bus sa dom. Det är ju kul att höra, då vet jag att han har det bra! :) (Inte för att jag trodde nå annat heller, men alltid kul att få det bekräftat) Vi promenerade förbi Apoteket en sväng och sen hem. Lattjade på här ett tag innan jag for till jobbet..

Idag har min röst varit bättre, peppar peppar! Men glad är jag för det för jag vill verkligen inte sjukskriva mig, det har jag fasiken inte råd med! :/

Kom mig hem för inte så länge sen. Passar på att nöta lite nu innan jag ska gå och lägga mig. Skönt kommer det bli! :) Imorgon tänkte jag ta mig en städ dag medans Emil är på dagis. Plus att Patrik ska på ett ärende klockan elva så då är inte han ivägen heller, haha! :D

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: anne

men lisa nu glömde du ju att informera omvärlden att kevin sa hejdå mimmi när ni gick från dagis haha

2009-10-21 @ 09:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0