Blev jag blåst?

Godmorgon! :)

Gårdagen fungerade väldigt bra utan vatten, för vi hade nämligen vatten OCH värme hela dagen lång?! Konstigt. Dom sa ju att det skulle stängas av. Men inte klagar vi ;) Handlade lite igår och pengarna rann iväg :/ Men man måste! For sedan förbi Anne en snabbis där jag klippte min lugg. Nu kan jag se igen ;) Väl hemma var det bara att hämta Ebba och knalla till dagis. Möttes av en glad och mysig Emil :D Väl hemma blev det mellis för Emil och nudlar+hårdbrödmackor för min del. Skjutsade familjen sen till farmor och farfar och for sen till jobbet. På jobbet gick det faktiskt bra, för en gångs skull :P Skönt.

Idag slog plutten upp ögonen alldeles för tidigt igen! Däremot så låg jag i sängen och halvsov till kvart över sex, det var skönt :) Nu är Emil på dagis och här sitter jag. Har nyss plockat undan alla leksaker i hela lägenheten så nu ser det fint ut igen. Ska väcka Patrik på ett tag för han ska till Arbetsförmedlingen på ett tag. Då tänkte jag passa på att städa badrummet faktiskt, så det blir gjort nån gång! :)

Jag är trött till tusen. Tror jag ska lägga mig och vila på soffan en liten sekund innan jag väcker gubben i lådan!

Kommentarer
Postat av: Nath

Ha ha, jag vet, Nova var likadann förut, menn nu är det kiss! Lilla äckelbebisen mammas ;)



Haha, nu ska jag vila en stund så jag orkar arbeta ikväll, vi hörs imorgon :)

2009-10-28 @ 11:21:27
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0