Sleeping time

Alldeles strax ropar sängen, men jag ska bara.. (som Alfons Åberg säger ;)

Dagen har varit helt okej. Blev utelek och en kort promenad med Ebba. Både Emil och Ebba har busat och sprungit runt runt ute på förmiddagen. Då hade jag minsann en nöjd familj! (Även Patrik för han fick sova, haha)

När vi kom in gjorde vi lunch, chili con carne. Det var gott och Emil åt mycket mat! Han gillar verkligen den maträtten :) Jag plockade undan efter lunchen, la Emil, duschade och for sen till jobbet. På jobbet var det helt okej, den här dagen har gått relativt fort faktiskt! Skönt :)

Väl hemma halv åtta så sov plutten sen en timma tillbaka. Jag åt en smörgås, for förbi Ica Maxi en sväng, diskade då jag kom hem och sen har jag bara suttit i soffan och slöat! :) Tänkte vika tvätt men jag orkade inte, får ta det imorgon när Emil sover efter lunchen :) På tal om imorgon så tänkte vi leka med Emma och Kate, (Och Louie såklart men han leker inte än så länge för han är för liten! ;) får se om det blir utelek eller innelek? Beror på vädret. Spelar ingen roll om det är varmt eller kallt, bara det inte regnar! Som det gör nu :( Men vi får se, förhoppningsvis är vädret bättre imorgon! :)

Jag har redan gjort mig klar för sängen, gaddarna är borstade och det är nersläckt i lägenheten. Så nu är det dags, jag måste så jag orkar upp imorgon! :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0