Nytt projekt, igen!

Gokväll.

Blev en promenad fram och tillbaka till Storheden idag. Ebba fick följa med så hon fick sig en ordentlig morgonpromenad! :) Hon fick då springa lös i princip hela vägen dit och hem. Nöjd hund kan jag säga! ;) Vi gick på Kappahl och kikade och gud så stor och fin butiken var! Handlade två pyjamasar till Emil eftersom han enbart äger fyra stycken där nästan ALLA egentligen är för små! :/ Men nu har han två nya, jättefina var dom! :) Sen gick vi på coop en sväng och sen hem igen.. Riktigt skönt var det med frisk luft, länge sen jag tog mig en promenad nu. Tyvärr.

Väl hemma så var klockan närmare tolv så jag for och köpte lunch till mig och Patrik som vi smaskade i oss framför tvn. Sen for vi direkt till dagis och hämtade plutten och vidare till Willys för att storhandla! Blev väl sådär lagomt med mat. Som vanligt så glömde jag vissa saker (så går det då vi aldrig någonsin skriver en matlista, och när vi väl har skrivit en sån så har vi alltid glömt den hemma, haha!) så jag får komplettera det imorgon. När vi kom oss hem var klockan så pass mycket så jag han bara packa in alla varor och sen var jag tvungen att åka till jobbet..

Idag har jag fått byta projekt igen! Också Telia. Ungefär samma som sist fast nu handlar det om Nokiatelefoner. Förhoppningsvis lyckas jag sälja någon imorgon för idag har jag bara lyckats sälja en massa annat! ;) Vi har även en tävling på jobbet.. den som säljer flest telefoner inom ett visst antal veckor får en telefon! Så nu ska jag satsa för jag har ju bara en gammel telefon ;D

Nu ikväll har jag inte gjort nånting alls. plockat undan som vanligt och ätit en smörgås! Ska strax bege mig mot sängen, för jag känner mig faktiskt ganska så trött. Imorgon får vi se vad som händer, ska iallafall handla litegrann och sen ska jag mest troligt förbi Anne också så hon kan frisera min lugg, för nu är den där i ögonen och retas igen! Även Nathalie ville hitta på nå så jag kanske även dejtar henne? ;) Vi får se!

Nu avrundar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0