Nattinatti

Klockan är över elva och jag borde verkligen ligga i sängen nu, mest troligt blir det väl gorm inatt igen. Men jag är ju dum som vanligt och är vaken, haha!

Dagen har flytit på bra. Vi var ute och busade med pappa/morfar en liten stund och sen gick hem och var här ute och tittade på då 6åriga Joel (Grannpojken under oss) åkte bobb i backen här utanför. Medans Joel och hans mamma byggde ett hopp så lånade Emil bobben och gissa om han var nöjd?! :D Det bara lyste i ögonen, haha!

Halv elva kom vi in och då gjorde vi palt till lunch. Mumsigt värre! :) Efter det slängde jag Emil i säng och själv passade jag på att röja undan allt i lägenheten och diska bort all disk. Sen var det bara att fara till jobbet. Idag har det gått rätt bra, jag är nöjd!

Nu ikväll har vi inte gjort nånting speciellt. Legat i soffan och kollat på tv. Nu är det sovdags!

Bilder från dagen..


Emil tyckte att vi skulle kratta snön. Varsågod sa jag!


Världens bästa Emil..


Och världens bästa Ebba!


Raska steg mot den lilla pulkabacken!


Vänta på mig!


Joels fina bobb! :)

Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul att du lägger upp bilder, det måste du bli bättre på :)! Han är ju för goo!! Vad ska du hitta på i helgen? Pöss!

2009-11-12 @ 22:58:04
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: Emma

Va fina och härliga bilder =) Allt bra med er?

2009-11-16 @ 16:27:06
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0