Intensiv dag!

Det är väl det minsta jag kan kalla denna dag ;) Men däremot så har det även varit superkul att ha Kevin här, speciellt för Emils skull. Dom busar på riktigt bra ihop! :D

Som sagt, morgonen började med en massa lek och bus inne på Emils rum. Även lite tv tittande han dom men, men dock inge länge innan det vart full rulle igen! :)



Innan lunch så blev det bad time för de små. Superroligt hade dom och Kevin vill inte gå upp! Då blev det ett litet grinkalas, men fort var det över :) Sen var det pannkaks time och efter det fick dom vila..



Båda barnen vaknade ungefär samtidigt vid kvart över ett - halv två tiden. Då var det bara att byta blöja, dra på oss kläder för att sedan fara till Loke som hade kalas! :) Där hade dom minsann kul alla barnen, dom lekte och tjoade :)



Klockan fyra drog vi oss hemmåt och halv fem vart det middag. En enkel middag med köttbullar och makaroner, men väldigt uppskattad :) Efter maten tog vi oss en promenad allihopa hem till Kevin där vi lämnade över honom till hans mormor. Så lite frisk luft han dom även få i sig idag! :)

Nu ligger då Emil i sängen sen ett tag tillbaka, men jag hör att han inte riktigt har somnat än. Förhoppningsvis så gör han det snart! Själv så ska jag till tvättstugan en sväng, sen på Ica Maxi och efter det till Anne så hon får klippa min lugg. Blev ju aldrig gjort sist!

Imorgon är det jobb på schemat igen, tyvärr :( Men men.. Det måstes!
Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: jonna

haha vilka bilder:)



jätte skoj å se dig idag!!!

2009-11-28 @ 20:39:57
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

finfin blogg du har!

just nu har jag frågestund på bloggen,

så det skulle vara himla kul om du ville

ställa en fråga, bad som helst!

om bloggen, mig eller vad som helst!

skriv din fråga i inlägget: frågestund:)

Du hittar inlägget här: http://annasdotter.blogg.se/2009/november/fragestund.html



kraam !

2009-11-28 @ 21:11:52
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0