Första advent.

Idag behagade Emil att vakna halv sex! :/ Däremot så låg vi dock i sängen till halv sju - sju nån gång, väldigt skönt! :) Både igår och idag har han vaknat tidigare än vad jag har blivit van vid. Jag hoppas då verkligen inte att han faller tillbaka till de gamla vanorna!

Oj, fick mig nyss en paus från skrivandet. Emil gjorde nå hyss och jag glömde totalt bort att jag hade påbörjat det här inlägget! Haha ;)

Nåväl, vi fick nånting gjort nyss. Vi julpyntade det sista som var kvar! :) Jag fick nå ryck och började julpynta igårkväll mellan tio och elva, haha. Så nu har vi fixat det klart :) Hade hemskt gärna ägt mer julpynt för det vi har är så himla lite, men men.. Det får duga tills nästa år! ;)

Idag är det skylt Söndag och nog fan hade det varit kul att gå på den. Men såklart så jobbar ju jag alltid Söndagar! Känns väldigt tråkigt :( Nåja, får se fram emot nästa års skylt Söndag och hoppas att jag inte jobbar då! ;) Och idag är det ju även första advent. Shit så tiden går fort. Snart är julen här.. men innan julen är kommen så vill jag hemskt gärna ha SNÖ. För det är så himla grått och trisst ute nu :( Idag när jag och Emil äter lunch så ska vi tända första adventsljuset, så mysigt :)

Nu måste jag kolla vad pojken gör för nå hyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0