Farsdag.

Godmorgon.

Har i princip nyss tagit mig upp, superskönt! :) Har legat och dragit mig sen klockan åtta men nu gick jag upp. Patrik gick och la sig igen, han är så jävla lat!

Lite gorm har det varit även denna natt. Men den här gången så satte jag mig på madrassen i hans rum och bara satt där! Emil var ledsen och tyst om vartannat. Till slut blev jag less och gav upp och tog då över honom till våran säng. Efter att han fick sig en egen kudde och lite smågorm så somnade han iallafall om. Patrik och Emil klev upp klockan senx idag.

Själv så ska jag dra på mig nå kläder och sen tänkte jag att jag, Emil och Ebba ska gå ut och busa i snön. Sen blir det lunch och sen sova för Emil. Själv glider jag mot jobbet, wihoo! Så Patrik får spendera farsdag för sig själv. Men det gör ingenting för hur speciellt är det egentligen? (Iallafall inte för mig för vi har aldrig firat såna dagar i min familj)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0