Äntligen Onsdag!

Sista arbetsdagen och sen är jag ledig, hela 3 dagar! Ska bli superskönt :)

Imorse vaknade Emil halv sju, alltså lite tidigare än igår. Men mig gjorde det då ingenting eftersom att det var Patrik som skulle gå upp med honom :) Jag klev upp en timma efter (halv åtta) för att göra Emil redo för dagis och så. Nu är plutt på dagis och här sitter jag. Patrik och Ebba ligger och sover, det är dom mest slöa som jag känner och någonsin kommer att känna! Helt sjukt vad dom två kan sova, haha.

Strax ska jag ta tag i badrummet för det måste städas. Men någorlunda fort brukar det också gå. Sen vet jag inte vad jag ska göra? Kanske damsuga? En dusch är ett faktum!! Annars far jag inte och jobbar ikväll, så så illa är det ;P

Trött till tusan är jag iallafall, fastän jag har fått sova. Men det går nog över om ett litet tag, det brukar göra det så fort man har kommit igång med nånting! :)

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0