11 November.

Börjar dagens inlägg med ett stort grattis till Emma som fyller år idag! :) Nu börjar vi bli gamla och grå Emma, haha ;) Hoppas du får en superbra dag och en rolig kväll! :)

Gårdagen var rätt lugn och skön. Lämnade plutt på dagis halv nio och begav mig sen hemåt. Jag tog en lugn förmiddag. Låg i soffan och kollade på tv och halvsov. Superskönt! :) Halv tolv drog jag på mig ytterkläderna och jag och Ebba knallade till Tessan där hon och Marja var! :) Jätte trevligt var det. Vi surrade och lagade lunch som vi sedan smaskade i oss! :) Halv två befann jag mig på dagis. Hämtade plutten och knallade sen hem!

På jobbet gick det inte alls särskilt bra, men men. Who cares?! Inte jag iallafall. Inte just då. Förhoppningsvis går det bättre idag!

Idag fick jag sovmorgon till halv åtta, superduperskönt. Lämnade Emil på dagis halv nio och sen dess har jag bara suttit här! Enbart slöat :) Ska alldeles strax ta tag i disken så det är gjort för sen har jag hela dagen fri tills Emil ska hem. Och hela den här dagen kommer nog antagligen att spenderas hemma. Skitkul, eller så inte!

På återséende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0