Yr i bollen!

Möhippan för Sara blev lyckad må jag säga :) Massa surr och svammel om allt och inget på Edeforsgatan, sen blev det krogen (där vi alla hade på oss världens finaste t-tröjor) och sen hemfärd. En riktigt rolig kväll, det där ska vi minsann göra om! ;) Bilder kommer imorgon, orkar inte nu.

Vaknade kring elva tiden och kände mig riktigt bra, trots den stora alkoholmängd som slank ner igår, haha! ;) Vid ett tiden kom vi oss till mjölkudden där vi möttes av en glad Emil :) Dessvärre var det inte oss han blev glad att se, det var bara Ebba som gällde. Sötungen! ;) Stannade kvar hela dagen och åt sen middag med hela "familjen". Kom oss hem där vid fem snåret och jag började såklart att plocka och ha mig på en gång. Att jag aldrig kan sitta still?!! Emil fick sig ett bad innan läggdags och då vart han nöjd! ;) Han surade konstant från att vi kom hem tills badet. Tror minsann han ville stanna kvar med farmor, där blir han allt bortskämd, haha! ;D Nåja, klockan sju så sov han och jag fick pusta ut :P

Haft en liten myskväll ikväll med en massa gotta och sett en film. Som skönt att bara vara ibland! :) Patrik ligger nu och sover, han kliver ju upp före fan imorgonbitti. Halv fem ringer hans väckarklocka, usch! Jag tror jag ska dimpa ner i sängen jag också så jag orkar kliva upp imorgon. Sen är jag också väldigt trött så det är väl lika att passa på att sova då :P

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0