Tut tut

Sådärja. Nu var lägenheten städad, har bara kvar att bädda rent i sängen så det tänkte jag ta efter jag har ugglat färdigt här ;) Emil sover sen nästan en timma tillbaka, skönt :) Han var så jäkla grinig och trött och då är det bara jobbigt att hålla han vaken. Han är förhoppningsvis på bättre humör när han vaknar :)

Emil ska få åka till farmor och sova inatt för mamma Lisa ska på galejj ;) Patrik vet jag inte alls vad han ska göra men han får också lite ensamtid. Plus att det ska bli skönt att få ligga och dra sig imorgonbitti, det är ju typ det bästa! :D Lämnar av han efter fem snåret och sen skjutsar Patrik mig och Anne till Örnäset, det blir nog bra det här :) Tråkigt bara att vädret ska vara bajs :( Men det blir ju vad man gör det till ;)

Nej ni. Ska fixa sängen nu så det är klart innan herr bus vaknar. Sen måste jag även slänga mig i duschen, fixa mig iordning och packa alla Emils saker. Det är en jäkla procedur det här! :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0