Trött i mössan!

Glömde totalt bort att jag hade tvättat igår kväll. Så när jag precis skulle gå och lägga mig kom jag på att alla kläder var kvar i tvättstugan! Så det var bara att springa dit och hämta alla kläder, klockan var närmare halv tolv, haha! Så blir det när man är vimsig ;)

Idag vaknade Emil 06.35 så lite sovmorgon tog han allt. Skönt :) Vi har busat och ätit frukost och nu har jag lagt han igen, hoppas han somnar fort. Ska springa ut med Ebbs då han slår igen sina små ögon ordentligt. Sen vid tio tiden skulle Nathalie och Nova komma, äntligen! :) Tror även att Emelie skulle med va? Kul för Emil att få träffa Nova, det var ju ett ganska så bra tag sen nu.

Nu är det tyst här, ska kolla om han har somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0