Soligt

Dagen har varit bra.

For till Dollarstore och köpte gardinerna. Dessvärre passade dom inte alls enligt mig. Såg ut som att vi levde under 60-70 talet, haha! Så hängde upp dom vita iallafall. Tycker det ser skit tråkigt ut men dom får duga tills jag hittat mig nå andra. Blev även en promenad i det fina vädret. Tyvärr var det inte lika fint som igår men jag ska inte klaga, nu känns det verkligen som att sommaren är på väg :) Emil somnade just inna vi kom hem så jag satte mig ute på bänken och satt där tills han vaknade. Superskönt var det! :) Surrade mest i telefonen och drack cola och kedjerökte, haha.

Sen dess har vi bara hållt oss hemma. Myst och busat, ätit middag och så har jag hunnit med att vika tvätt och diska. Jätteskönt att få bort det stora diskberget! Nu har jag precis slängt Emil i säng, hoppas han somnar snart. Då ska jag städa badrummet så det glänser :) Sen blir det att baka så det finns nå att bjuda på imorgon. Jag är lite sent ute, jag vet ;)

Nu ska jag ta en rök och sen köra igång med allt ståhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0