Sliten brud i lyxförpackning.

Godmorgon på er.

Har precis slängt Emil i säng igen och jag hoppas han somnar fort. Då ska jag ta ut Ebba så hon får göra sina behov och sen slänga mig i en efterlängtad dusch! :)

Morgon gjorde vi strax efter halv sju, relativt lagom tid måste jag säga. Surrat med Elina i telefonen i princip hela morgonen, trevligt :) Kanske ska agera shaufför åt henne ikväll så hon tar sig hem till skogen! Hehe ;) Lite snäll måste jag väl ändå vara ibland. Eller? :P

Jadu. Annars har vi inte hunnit med alltför mycket denna morgon. Men klockan är ju inte så mycket så nog ska ni få se att vi kommer hinna med en hel del idag. Jag hoppas då på det iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0