Shopping!

Morgonen böjade riktigt jäkla bra, men det skrev jag ju tidigare :) Emil har varit en riktigt trött pojke idag. Han somnade igen klockan nio och vaknade inte förrän klockan var elva! Otroligt :) Då fick han sig lite lunch och sen gick till mamma/mormor. Lämnade både hund och barn med mamma och for på storheden. Hem kom jag med utemöbler, låtsas gräs, hundmat och ett nytt halsband till Ebba. Äntligen ett stryphalsband igen, det behövs kan jag lova! :P Så roligt att handla, jag blir så lycklig, hahaha ;)

For hem och dumpade alla saker och sen tillbaka till mamma. Stannade tills klockan närmade sig två och då gick vi till parkeringen och mötte upp Patrik som kom hem från jobbet. Jag och Emil tog bilen och brummade till tandläkaren. Där gick det minsann bra. Hon kollade en snabbis i munnen för att se hur många tänder han hade, pratade lite om tandvård och sen fick Emil prova tandläkarstolen ;) Där fick han åka upp&ner, ner&upp några gånger. Han såg ut som ett jättedtort frågetecken! :D

Kom sen hem och jag fick mitt efterlängtade sms. Vagnen hade kommit! Så efter middagen for jag, snabbt som blixten, till Rimi och hämtade den. Direkt jag kom hem monterade jag ihop den och jag är störtnöjd! Den kommer bli perfekt på våran resa!! Ja, även här hemma också såklart ;) Då Emil somnat for jag till Anne och där har jag hängt hela kvällen (2 timmar för att vara exakt ;) Kom hem strax efter tio, gick ut med Ebba och nu sitter jag här :) Ska strax bege mig mot sängen, ska bara surfa klart först :)

Imorgon ska vi till stan med Anne och shoppa lite till ;) Även Sara skulle med tror jag?! :)

Nusåå. Tror jag ska göra mig redo för sängen nu på stört. Annars kommer jag fastna här hur länge som helst!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0