Seg

Känner mig hur seg som helst. Har ingen ork till nånting när det är sånt här bajsväder :(

Nåväl.. Jag och Emil har iallafall hunnit vara iväg och handla lite nödvändigheter och en present åt Ellen :) Snart är det hennes tur att bli 1 år! ;) Alla barn är så stora nu, vi måste börja producera fler snart, haha.

Sitter och nöter dator och har två hulliganer under databordet. Kanske inte så svårt att lista ut vilka det är för Patrik får då fan inte plats här under! :P Emil ska strax få bada lite badkar och sen blir det nattinatti för hans del. Själv tänkte jag och Ebba ta oss en promenad i regnet hem till Tessan och Göran för att kolla in deras nya lägenhet :) Dom har det säkert jättefint!

Om jag lyckas så tänkte jag ta en tidig kväll ikväll, men vi får se. Blir aldrig som jag tänkt mig! Nusåå.. ska gå och trycka i mig nån chokladboll och sen slänga Emil i plurret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0