Onsdag

Goddag.

Helena, Emma och William har nu åkt hem. Oj så söt han var! :) Man blir ju inte så lite bebis sjuk igen haha :) Men vi får nog vänta ett tag, passar inte riktigt nu. Inte enligt mig iallafall och jag tror nog att Patrik håller med ;) Bjöd på lite fika eftersom vi har kvar sen allt kalasande. Så om någon är sugen på fika så kom hit för jag vill att det ska bli uppätet! :) Annars slutar det med att jag sitter och trycker i mig allt själv och det vill jag ju inte, hah! :P

Emil har jag precis lagt och nu är det väldigt tyst så jag hoppas han sover. Om inte annat att så är han på väg att somna iallafall. Ska gå och tjuvkika sen :) Resten av dagen kommer nog spenderas hemma, finns tyvärr inte så mycket att göra i det här skitvädret. Tänkte fara till stan idag men det skippade jag så att Helena och co kunde komma. Mycket roligare! ;) Till stan kan jag åka en annan dag, kanske imorgon? Någon som vill följa med?

Slänger in lite bilder på världens bästa. Gissa vem deeeet kan vara?! ;)


Jossan och Emil, alltid lika goa ;)


Död hund ;)


Vad kan detta vara?

.. det var ju den rosa hästen! :)




Äta frukost är kul :)


En trött Emil i vagnen på storheden.


Precis ätit en massa tårta på självaste födelsedagen :)


Idag - Emil klättrade upp i babysittern och hade skitkul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0