Onsdag

Bra väder idag? Nja.. tyvärr verkar det inte som det. Men men, bara att vänta på bättre tider! :)

Emil vaknade inatt strax efter tolv och var ledsen så han fick komma till våran säng och då somnade han om nästan på en gång. Dessvärre är inte jag van med att sova med honom längre så jag har sovit skitdåligt :( Vågar knappt röra på mig ifall han då skulle få för sig att vakna, haha. Nåja, vi överlevde natten. Uppstigning halv sju! :)

Som jag skrev så är det piss tråkigt väder. Så vad ska man roa sig med idag då?! Ingen aning faktiskt.. Men nånting vill jag göra! Hm.. Aja, det löööser sig. Nu ska jag kolla vad hulliganen gör, hör nå konstiga ljud nånstans ifrån. Kan det vara sovrummet?

Kommentarer
Postat av: Nath

Hej, imorgon kommer jag, Nova och Emelie och hälsar på er på förmiddagen om vi får lov till det :)

2009-05-13 @ 16:50:52
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: lina

hahanä, helt luktfri.. trots att den bara tvättats med parfymfritt sköljmedel;-) haha

2009-05-13 @ 20:34:15
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0