Nu är det över..

Allt firande är över, tack och lov! ;) Det har varit jätteroligt både för mig och för Emil, men igår var jag less. Haft folk här i 3 dagar och det tar verkligen musten ur en! Shit, jag känner mig som en gammal kärring haha :P

Gårdagen blev bra. Gjorde iordning tårtan (allt utom grädden) på morgonen så den var nästan klar. Sen då Emil somnade vid nio bakade jag chokladbollar. Då Emil hade vaknat så han jag med att vika all tvätt och även damsuga. Sen var det lunch för hans del. Igår fick det bli gröt, alltid lika gott! :) Efter Emil ätit lunch så gick vi allihopa till storheden och tillbaka. Skulle köpa mig ett 1års ljus till tårtan men det slutade även med att vi åt lunch på max ;) Skönt att sitta ute och äta.

Väl hemma så diskade jag undan och tog mig en dusch. Emil somnade igen, bra! :) Blev lite småstressigt mot slutet men jag han bli färdig med nästan allt då folket kom. Det blev bara min mamma, pappa och bror och Patriks mamma. Men det var trevligt det också :) Emil fick sig en bobbycar polisbil av mormor och morfar. Och så får han en cykelstol, cykelhjälm och ett sparkonto av farmor och bonusfarfar :) Vi fikade och surrade och strax efter sex for/gick alla hem. Då var det tyst och skönt :) Sju slängde vi Emil i säng och han slocknade på stört, som förväntat! :)

Själv så for jag och solade med Anne, superskönt! :) Sen for vi hit och såg på Desperata, hade glömt bort att det var, haha! ;) Tur att Anne påminde mig! Gick och la mig klockan elva igår, oh nu sitter jag här :) Emil vaknade sex så det var bara att gå upp och se glad ut :)

Idag skulle Helena komma förbi och hälsa på. Hon tar med sig Emma och Wille (Hennes brors tjej och brorsbarn) och det ska bli skitkul. Då får jag snosa på bebis!!! Hur länge sen var inte det då? :) Mysigt. Längtar redan.. men är ju ett tag kvar. Dom kommer kanske vid elva? :)

Nu ska jag ta mig min morgoncigg och sen busa med Emil :) Bilder kommer sen, orkar inte ladda över till datorn nu. Vet inte ens vart kameran är, haha! :)

Vill tacka alla som varit här och firat Emil. Jättetack för alla presenter och för trevligt sällskap! :) Emil är supernöjd med ALLT han fått. Och även hans mamma! :P Tack så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0