Idag är ingen vanlig dag..

För idag är det Freyas födelsedag, hurra hurra hurra! :) Freysing fyller ett år idag, en dag äldre än Emil. Tänk så tiden gått fort. Imorgon är det exakt ett år sedan jag och Sara låg på BB samtidigt. Och jag kommer ihåg det som igår! :)

Emil ville inte vila nu på förmiddagen så då får det vara. Ska försöka få honom att sova efter lunchen för då lär han ju vara mega trött. Kanske han hinner sova innan Elina och Jossan kommer så han är glad och snäll då :) Snart kommer iallafall Jenny och Loke.. tror att Emelie också skulle komma? :) Trevligt med besök på morgonkvisten :) Har precis varit och skakat liv i Patrik så han är väl på väg upp tror jag. Han kan ju inte ligga där och sova när folker kommer :P

Nu ska jag ta och fixa iordning lite fika. Eller iallafall ta ut från frysen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0