Fredag morgon!

Uuuusch. Jag är inte van att gå upp såhär tidigt längre, haha! :) Emil slog upp ögonen 05.20 så han fick komma över till våran säng. Tror ni han somnade om? Neeeej. Han låg och snurrade och bökade till klockan sex så då gav jag upp! Gjorde ett försök till med att låta han äta vällingen i sängen, tänkte att han kanske ville somna om då, men icket. Nåja, bara att le och se glad ut ;)

Som vanligt så är jag ständigt sjukt rastlös och har spring i benen. Tror ni jag satt hemma igår? Nejdå. Efter Emil somnat (enbart lite krångel igår, mkt bra!) så plockade jag undan alla leksaker, käkade kvällsmackor (bra middag va?) och sen tog jag mig en efterlängtad dusch. Underbart! :) När klockan närmade sig nio så for jag till Emma. Jättelänge sen jag var där nu, valparna har blivit så stora!!! :) Sjukt söta var dom, ville äta upp allihopa :) Halv elva for jag hem igen, rastade av Ebba och slängde mig i säng alldelens för sent, halv tolv :/

Som jag skrev, tidig uppstigning idag. Ångrar nu att jag inte gick och la mig redan klockan tio igår!! :) DÅ hade jag varit uvilad, tror jag? Dagen idag består inte av något speciellt. Tänkte åka på Barnens hus och prova barnvagnar. Ska köpa en till åt Emil, en sulky modell. Bra att ha i sommar, speciellt då vi far till Gävle om ca en månad. Eller då måste vi ha en mindre vagn, annars får inte Ebba plats i bilen och det måste hon få ju! :) Har hittat en vagn som jag verkligen verkligen vill ha, men den finns bara att köpa i Skellefteå som närmast. Vi får se hur jag gör. Kanske tar mig en tripp till Skellefteå, who knows?! ;)

Ska avrunda nu.. måste kolla om Emil har bajsat. Det luktar då konstigt under databordet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0