Fredag kväll.

Och den kommer att spenderas hemma. Rätt skönt ändå :)

Dagen har flytit på rätt så bra, med vissa undantag. Efter Emil ätit lunch slängde jag i två maskiner med tvätt och sen gick hela familjen till storheden. Var på apoteket och köpte solspray till Emil. Fan så jävla dyrt! Ja det är då inte gratis kan jag ju meddela, usch vad dyrt! Nåja, man måste ju ha. Jag och Patrik tog oss en varsin burgare på MAX och till det köpte jag en milkshake, det var gott :) Länge sen jag drack milkshake, mm! ;) Sen knallade vi till Maxi och handlade lite inför middagen och sen hem.

Resten av dagen spenderades här hemma. Inte för att vi var hemma alltför länge, för sen traskade vi till mamma där vi lagade mat. Denna gång bjöd vi på maten och inte dom. Lite snälla kan vi ju faktiskt vara ibland ;) Kom oss hem för bara ett litet tag sen så jag slängde Emil i säng på en gång och han slocknade på stört.

Själv så har jag plockat undan och tänkte alldeles strax ta tag i disken. Sen ska jag göra iordning på balkongen! Blev aldrig att göra det tidigare eftersom vädret inte var alltför kul. Men nu ser det ut att bli bättre, och jag hoppas verkligen att det blir så bra som dom har lovat till helgen. Då ska jag bosätta mig på balkongen, åtminstone på kvällarna! ;)

Mobilen pep, bäst att kolla vem som vill mig nå :P

Kommentarer
Postat av: maria

men så mysigt! ni blir borta en hel vecka eller??



vi har inget inplanerat för sommaren än så länge, jag jobbar ganska så mkt och är tveksam till att ngt kommer hinnas med =( men vi är grymt sugna på en bilsemester, helst till någon djurpark! men som sagt, inte så troligt att vi tar oss någonstans!



hur länge ska du va hemma med emil? patrik skulle ta över sen va? har för mig jag läst nå sånt! =)

2009-05-29 @ 20:25:00
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0