Bra start på en ny vecka!

Som jag skrev tidigare så skulle vi på stan med Jenny och Loke. Även Nathalie, Nova och Emelie följde med och åt lunch med oss. Trevligt :D Knallade en snabbis på stan och jag köpte byxorna som jag har trånat efter såååå länge. Dessvärre var dom inte alls så bra som jag hade hoppats på! :( Men ska tillbaka till stan på Torsdag så antingen prover jag en större storlek eller så får jag helt enkelt lämna tillbaka dom. Jag vill inte! :(

Kom oss hem till två och Emil hade somnade på bussresan hem så vi gick ut med Ebba på en gång! Väl hemma vaknade plutten och då hade även Patrik kommit hem från jobbet :) Blev bus och mys här hemma. Efter middagen så for vi på Maxi och handlade hem mat så vi har så vi klarar oss ett litet tag. Måste nog åka snart igen känne jag på mig, haha! Efter det så for vi på Intersport där Patrik köpte sig ett par skor, ett par byxor och en keps. Det behövde han! :) Så nu har han fått liiite nytt iallafall :P

Var hemma rätt sent så blev nästan direkt hopp i säng för Emils del. Själv har jag varit i stan och solat med Jenny och Elin :) Efter det blev det en sen middag för mig på MAX, dom andra kollade på, haha! ;) Satt och surrade ett tag och sen for vi hem. Patrik har precis gått och lagt sig och jag ska också krypa till kojs på en stund, tänker så klart Project Runway först, roligt program :)

Imorgon kanske Jenny och Elin plus barn (och Dolly?) kommer hit och hänger, det hade varit kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0