Lördag

Gårdagen var bra. Promenaden till storheden gick av efter Emil och jag hade ätit lunch. Patrik var tvungen att agera shaufför så jag, Emil och Ebba knatade dit själv. Var på Apoteket och hämtade ut ett recept och sen gick vi på Lindex och HM. Jag handlade faktiskt ingenting! :) Lika att vänta tills FP kommer. Patrik kom med bilen efter ett tag så då gick han på bolaget åt oss bägge två och sen for vi hem.

Myste på här hemma i lugnets tecken. Blev hämtmat från MAX, sen duschen för min del och packa alla Emils saker som han skulle ha med sig till mormor, för där spenderade han sn kväll/natt. Gick till mamma strax före sex och väntad epå henne för hon var och jobbade i stan. Hon kom hem halv sju och strax efter det for jag till Emma. Vi sminkade oss och drack cider och surrade en massa skit :) Ida kom också efter ett tag och joinade :)

Bror kom vid elva och hämtade upp oss och skjutsade oss till stan. Blev Allstar för min del där jag mötte upp tjejorna! :) Jättetrevlig kväll. Blev en tidig kväll, var hemma vid ett tror jag. Men lika skönt var det :)

Imorse vaknade vi vid halv elva. Underbart att sova länge för en gångs skull! ;) Mamma/mormor däremot fick en VÄLDIGT tidig morgon med Emil. Klockan fem behagade han att kliva upp! Usch vad han ska vakna tidigt numera, skitjobbigt :( Nåja.. Det är bara att kliva upp och se glad ut, typ.

Var och handlade lite innan jag gick och hämtade hem min skatt. Han var en glad pojke när jag kom! :) Stannade där ett litet tag och sen gick vi på en liten promenad. Emil somnade efter ett tag men självklart vaknade han när jag bar upp honom i lägenheten. Typiskt! Sen dess har han varit rätt arg och grinig, tänderna spökar för honom! :( Nu har ena framtanden spruckit igenom. Ont gör det säkert.

Ska försöka busa med Emil nu om han vill det.
Trevligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0