Blev en bra dag iaf ;)

Förmiddagen spenderades här hemma. Var meningen att vi skulle ta en rolig promenad med Ebbs där vid ett tiden, men blev en jäkligt kort sväng! Emil somnade när jag klädde på han, men han kunde inte sova i vagnen för det blåste så mycket så varje gång det kom en vindpust in i vagnen så vaknade han och skrek! :( Så blev en snabb rastning så Ebba fick göra sina behov och sen in igen. Emil sov till två, skönt! :)

Patrik kom hem och vi surrade på ett tag. Vid tre tiden brummade jag och Emil till Björkskatan till Jonna och Ellen :) Riktigt kul att umgås, länge sen sist! Emil och Ellen var så grymt söta, jag ville bara äta upp dom :D Tog en jävla massa bilder men lägger bara upp några stycken ;)

Vi stannade tills det var sov dags för barnen. Emil fick på sig pyjamasen och fick äta välling innan vi for hemmåt. Han däckade direkt jag la han i sängen. Däremot så var han ett monster i bilen, fattar inte varför?! Både dit och hem vägen så skrek han konstant så han började hyperventilera i princip. Skitjobbigt att köra då, jag blir så stressad. Tur att det inte är så långt iallafall..

Imorgon hämtar jag ut mitt träningskort, äntligen! :) Så första passet går vi (mitt första, inte Jonna och Marias första) på imorgon kväll. Tror vi skulle ta Aerobic då? He blir nog bra! Man måste ju testa alla pass så man vet vad man gillar ;) Ska bli skitkul iallafall. Kanske måste handla mig nå träningskläder sen? Kan ju vara bra att ha nå att träna i? Haah. Sen så är det ju även säsongspremiär av Desperata imorgon, som jag har längtat! :) Blir perfekt tajming, hinner komma hem och duscha innan det börjar. Förhoppningsvis blir jag så trött efter träningen att jag stupar i säng tidigt :)

Slänger in några bilder från dagen :)



Emil är sååå duktig som står så bra själv. Iallafall korta stunder! ;)


Emil och Ellen, värsta radarparet ;)


Sötaste Ellen :)


Ellen spanar på Emil som håller på att käka upp hennes leksaker


Nice ass! Det ska börjas i tid, hahah ;D


Lycklig Emil och busig Ellen! Hon vred upp elementen hela tiden, haha :P


Sötskallar ;)


Ellen på promenad


Bytte vattenflaska med varandra hela tiden


Ellen försökte ge Emil en puss på kinden :)


Ellen och blöjan! ;)


Ellen fick middag och Emil fick nöja sig med smörgåsrån med smör på ;) Han hade faktiskt fått middag tidigare ;)

Det var allt från mig. Nu blir det hopp i säng alldelens snart!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka sötingar! =)

2009-03-03 @ 00:39:12
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: jonna

haha- gu så söta!!!:)

ja d va skoj att ni kom, dom gillade varann;)



Ja du vet ju att ja sviker idag ang träningen-jobb kom men ja e iaf på i morron:)

2009-03-03 @ 09:01:53
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0