Trot eller ej..

Men jag fick mig sovmorgon idag!! :) Och denna gång vaknade han inte fem och fortsatte sova i våran säng, nejnej.. Han slog upp sina små ögon tjugo i sju första gången, helt jävla bra! ;) Känns som att det här kommer bli en bra dag!

Kom i säng i tid igår.. Tjugo i elva låg jag, peppar peppar! Somnade väl kring elva kan jag tänkta mig. Vaknade halv två av Emil, men inte för att han skrek utan för hans hemska hosta! :( Han hostade nå kopiöst mycket så gick in med en vattenflaska åt han, men då somnade han om. Enbart på nätterna som han hostar, konstigt tycker jag.

Dagen i ära består av ett BVC-besök nu halv tio. Eller nu och nu.. lite mer än två timmar kvar :) Sen vette tusan. Hem och mysa för att sen ta en pulkpromenad till pappa Patriks jobb? Om nu inte Emil sover hela dagen, haha. Men det tror jag inte! ;) Det blir nog bra det här..

Får se om jag bokar mig på ett Core pass ikväll? Beror på om Mamma skulle bjuda på nå gott. Min mamma fyller år idag, hela 44 år!!! Grattis mamma, du är bäst :) Så kanske blir middag där? Fast det tror jag inte, men hon borde bjuda på nå tycker jag, haha :P Vi får la se..

Nu ska jag släpa bort Emil från Patriks gitarrer, han kan ju skära sig på dom :/
Återkommer med viktökning/längdökning sen ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Men Lisa de är ju DU som ska bjuda din mamma på mat på hennes dag:D

2009-03-05 @ 10:21:02
URL: http://freewebs.com/dollyochganget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0