Torsdag idag.

Blev en sväng på isen idag också. Var jag, Emil, Jenny, Emelie plus hundarna! :) Var inte lika bra väder idag som igår, men det var ändå väldigt skönt :) Nästa gång vi ska iväg borde vi ta med oss sittunderlag och korv så man kan grilla och mysa på. Det hade varit nå :)

Var hemma till ett och sen dess har jag inte gjort nånting alls faktiskt. Bara tagit det lugnt. Ikväll blir det atat träna. Core är det som står på schemat denna gång. Ska bli kul att prova på det också :) Emma skulle kanske med, vi får la se :)

Nu ska jag försöka underhålla en trött och grinig Emil. Han har inte sovit nånting idag. Förutom på morgonen då, men det räknas inte. Ska försöka slänga han i säng efter han fått i sig middag. Han kommer få en tidig middag idag eftersom han åt lunch rätt tidigt. Jag och Patrik ska göra pannkakor till middag, mums! :) Perfekt mat för det blir alltid över så då kan både jag och Emil äta det till lunch imorgon :)

Imorgon tänkte vi nog ta oss en promenad till storheden. Förhoppningsvis så är det bra väder! :) Kanske svänger in på Lindex och HM och kollar om det finns nå fint till Emil ;)

Ja just ja, underhålla barnet var det ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0