Tiiisdag

Efter vi hade lekt imorse så somnade Emil igen där vid kvart över åtta - halv nio.. Men inte jag! :) Kändes så himla onödigt att gå och lägga sig då så jag stog emot ;) Åt frukost och kände lugnet, helt underbart :) Emil slog upp sina små ögon strax efter nio så vi busade lite till och sen ut med Ebbs. Blev pulkan idag :) Gick förbi utanför mamma och där stog hon och skottade, haha. Vad skönt att inte ha hus i såna här lägen ;) Surra lite och sen gick vi vidare. Blev en kort prommis.

Sen här hemma har Emil levt rövare för sig själv och jag har pysslat med annat. Anne skulle till stan en sväng idag så hon var snäll och tog med jackan jag köpte åt Emil för att byta storlek. Som tur var så fanns det kvar EN jacka i 86 :) Sen har varit på en promenad med vagnen så Emil fick sova lite. Vi gick till Patriks jobb och åkte sedan hem med honom.

Nu sitter jag här och nöter. Jag och Emil åt mellanmål när vi kom hem och sen dess har vi inte gjort nå. Emil ska få gröt lite senare och sen få bada, för nu var det länge sen han badade. Det tycker han nog ska bli kul ;)

Blir tyvärr ingen träning ikväll. Jonna åkte på jobb! :( Men imorgon, DÅ skulle vi åka. Perfekt :) Då blir det Bodystep, jag längtar! :)

Nu kika vidare.

Kommentarer
Postat av: jonna

jepp- hoppas inte maria åker på jobb så vi alla 3 kan dra;)

2009-03-03 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0