Morgonhumöret svänger.

Usch och blä för mitt dåliga morgonhumör! Nu är jag på mycket bättre humör :)

Dagen kommer nog att spenderas hemma med Emil och Ebba. Var ju ruskigt tråkigt väder idag så det blir nog inte att vara ute så mycket, tyvärr! Ska snart klä på oss och gå ut med Ebba på morgonkissen, får se vad hon tycker om vädret ;) Jag har mina aningar, haha!

Patrik slutar två idag. Kanske jag far på storheden en sväng sen, får se om jag orkar. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog skita i det ;) Men jag och Emil kanske åker och hälsar på nån? Vi får se..

Nu ska jag kolla vad Emil den store gör. Låter som att han lever rövare i sitt rum ;)
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0