Lördag morgon.

Ja, och här sitter jag! ;) Emil är i vardagsrummet och river ut ena skåpet i tv-bänken, det hör jag! Men det gör ingenting, för det skåpet får han leka i, bara en massa tomma kartonger. Typ ;)

Gårdagen var bra. Hemmamys på förmiddagen. Emil somnade kring halv tio så jag passade på att ta mig en dusch och lugn och ro. Skönt kan jag säga :) Blev ingen långvarig vila (vilket jag hade hoppats på) för han slog upp ögonen redan klockan tio. Nåja, bara le och se glad ut :) Vid elva tiden skjutsade jag och Emil ut Patrik och Ebba till stugan för där skulle dom spendera hela sin dag eftersom dom fått besök från Stockholm. Ebba var gode nöj! :)

Själv så brummade jag och Emil hem för att äta lite lunch och röja upp här hemma. Damsög lite i hallen eftersom den såg ut som en sandstrand, usch! Halv två kom vi oss till stan där vi mötte upp Jonna (och självklart Ellen ;) och Emelie. Gick till HM och köpte ett till par byxor till mig och en tröja åt Emil, så nu har jag shoppat färdigt för denna månad! Hehe :D

Klockan tre gick parkeringstiden ut för mig och Emil så vi fortsatte våran resa till Måttsund (stugan) för där skulle vi äta middag! Det blev grillad lax med potatis, sås, sallad och bröd. Superdupergott! Blev min onyttiga dag igår för jag åt även massa godis i stugan :P Strax före sju så brummade vi hemmåt. Emil fick ta på sig pyjamas och äta välling i stugan och sen for vi. Han slocknade i bilen, bra!

Själv så spenderade jag min kväll med att städa toaletten! Guuuud vilken rolig Fredagskväll, haha. Men det behövdes! Tog cirka en timma innan jag var klar så nu är det städad noggrant där inne! Efter det slog jag mig ner i soffan med min chokladbit och cola jag köpte tidigare under dagen. Det var gott ;) Blev en relativt tidig kväll, gick jag och la mig klockan elva.

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Vi får se. Lite småsugen på att fara in till stan och kolla på marknaden men vet inte om jag orkar. Skulle verkligen behöva ta en låååååååååångpromenad med Ebba, nu var det länge sen! :( Aja.. det löööser sig :)

Nu ska jag ta mig min morgonrök och kolla vad busen gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0