Lite less kanske?

Imorse var jag inte på särskilt bra humör, vilket alla nog förstod som läste mitt positiva inlägg ;)

Nåväl, dagen blev bättre. Vi gick och la oss sen igen och klev upp halv nio - nio och då var jag piggare! :) Så vi myste på här hemma med frukost och bus ;) Vid ett tiden var jag så satans rastlös, Emil var trött och Ebba ville ut så vi klädde på oss (även Ebba med sitt fina täcke!) och gick en promenad till storheden och tillbaka. Frisk luft var verkligen vad jag behövde, mitt humör blev bara bättre och bättre ju längre jag var ute :) Vi gick på Apoteket och handla alvedon till plutt och sen gick vi hem igen. Var ju ändå några minus grader idag så det var gode skönt att komma in igen :)

Hemma stannade vi inte alltför länge. Emil fick lite mellanmål bestående av en liten yogurt och så åt han päron med mig. He likes it ;) Sen var det bara att dra på oss kläderna igen, denna gång var Patrik med, for till stan och hämtade upp Sara och Adam (Emils faster + hennes karl) och vi for till Antnäs på middag. Riktigt gott var det, hade kunnat äta ihjäl mig ;) Sen blev det glass och colasås till efterrätt, mm ;)

For därifrån vid fem, då skjutsade vi hem Sara och Adam och sen skjutsade vi Ante till hans mamma. Så vi var hemma kvart i sex och precis då vi parkerade och stängde av bilen så vaknade Emil :) Kunde inte blivit bättre, hade annars tänkt att väcka honom eftersom han inte ska sova den tiden egentligen. Då vill han ju inte sova på kvällen. Så vi lekte lite innan det var läggdags igen. Han var fortfarande supertrött så blev inte så mycket lek, mest mys i soffan! Men det är ju så underbart det med :) Han slocknade tjugo i sju.

Halv åtta for jag och hämtade Emma och vi brummade till Maxi och handlade en massa gott :) Sen vidare till henne då jag var tvungen att låna henens dator för att fixa en sak. Brabra! ;) Vi snaskade chilinötter och Maltesers och drack cola. Yummie! ;) Kom hem tio, gick ut med Ebbs och nu nöter jag. Patrik ska nog gå och lägga sig strax, han ska upp före fan imorgon. Skulle också behöva gå och lägga mig, ska bara surfa lite till. Vilket oftast brukar resultera med att jag går och lägger mig vid tolv eftersom jag fastnar vid datorn, haha!

Har även varit duktig och skickat iväg en jobbansökan nu ikväll. (Därför jag lånade Emmas dator) Så nu känner jag mig stolt över mig själv, att jag tog fingrarna ur röven och gjorde det! Så får vi se om jag får nå svar tillbaka. Hoppas på det iallafall :) Tiden börjar ta slut, nu snart måste jag ut i arbetslivet igen. Bläää, jag vill inte. Men bra med lite stålar ;) Jag har skjutit på allt som har med jobb att göra alldelens för länge så nu måste jag ta tag i saken. Så en mjukstart nu ikväll :P

Nu blev det långt. Ska bara kika liiite till, sen gå och sova :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tackar! :)

Vad gör ni i veckan? Umgås???????? =)

2009-03-02 @ 00:40:40
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0