Kärringhäng och Desperata husfruar!

Nu är det kväll och Lisa ska snart gå och sova. Tänkte bara blogga en snabbis ;)

Dagen fortsatte i lugnets tecken här hemma med bus och mys ;) Vi gjorde en enkel middag som bestod av pommes och grillkorv med ketchup, haha :) Men det gick att äta det med. Emil fick bada ikväll och det var väldigt uppskattat, vilket jag redan visste ;) Sen blev det de vanliga, pyjamas välling och sova. Han somnade sju.

Själv så har jag spenderat min kväll hos Marie i Rutvik med henne, Thess och Malin. Alltid lika trevligt :) Käkade en massa gotta (FY DIG LISA!) såsom kladdkaka&grädde, chips&dip och cola till det. Mmm ;) Imorgon börjar jag träna så då är det färdigsvullat (som jag alltid säger, skjuter upp allt hela tiden, men nu MÅSTE jag), låren börjar se ut som jag vet inte vad! :( Feta har dom då blivit iallafall.. Nåväl, vi såg på Desperata som alltid är lika jävla bra! Längtar till nästa Tisdag redan :)

Efter det så for jag hem, gick ut med Ebbs, surrade med Anne och nu sitter jag här.
Dags att bege sig mot sängen.. Kommer nog inte ha samma tur som jag hade idag, att få sovmorgon imorgon :( Men man kan ju alltid hoppas! :P

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, det var tok trevligt!! :) Så sällan vi ses så man ser framemot våra tisdagar!

2009-03-03 @ 23:54:10
URL: http://thheerreessee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0