Härliga Söndag

Eller? Nja, håller inte riktigt med rubriken, det snöar ju ute! Nu vill jag faktiskt inte ha mera snö, nu tycker jag att våren/sommaren ska komma för nu vill jag ha värme! :)

Gårkvällen spenderades hos Anne en sväng. Var och hämtade henne på jobbet och sen följde jag med in. Så det blev en lugn kväll. Väl hemma tog jag ut hunden och sen var jag ju tvungen att bädda rent i sängen. HATAR att göra sånt då man är skittrött och bara vill gå och lägga sig. Kom mig i säng vid elva, skönt det.

Imorse klev Patrik upp med Emil så jag sov till åtta. Eller rättare sagt till nio då man ställer fram klockan idag. Riktigt skönt var det :) Så jag och Emil han bara äta frukost och sen fick han gå och sova igen för han var supertrött. Så nu sitter jag här och nöter lite och alla andra sover :) Dagen kommer gå i lugnets tecken. Har blivit så mycket rännande på senaste tiden så idag blir en hemma dag :) Ska ju tvätta idag, också tänkte jag passa på att städa också så man har det gjort. Det går ju fort att plocka undan, damtorka, damsuga och skura :) Byta sängkläder behövs ju inte för det gjordes ju igår, bara i Emils säng jag behöver byta.

Sen måste vi också åka och handla. Har inte blivit av ännu så nu MÅSTE vi. Emil har snart slut blöjor, tror det finns fyra kvar, haha! ;) Nu är det på tiden.. Handlar säkert något gott till ikväll också ;) Tänkte kanske åka och sola ikväll med Anne. Var ju en evighet sen sist jag gjorde det så det tror jag nog att vi gör.. då hon slutat jobbet :)

Nu ska jag diska lite och sen börja städa.
Ha en bra Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0