Goooodmorgon godmorgon!

Klockan är strax sju och vi har varit uppe ett litet tag. Emil vaknade halv sex trodde jag, men han skrek bara till. Klockan sex vaknade han så då var det bara att palla sig upp för blöjbyte och göra välling. Nu är vi uppe och nöter lite dator.. jag nöter och Emil spelar gitarr. Det låter sååååå fint! ;)

Dagen blir lugn som alltid annars. Blir en promenad med Ebbs på dagen men inte så mycket mer än så. Funderar på att gå till gränderna och tillbaka. Gå förbi Anne och hämta Emils jacka?! Om hon nu ska vara hemma med andra ord? :)Så får Ebba en längre sträcka än runt huset, hah! ;P

Nu orkar jag inte skriva nå mer. Ska googla på aktiviteter till Ebba, hjärngympa! Hon måste stimuleras mer, hon har ju blivit helt kokko nu.

Hejsålänge!

Joföresten! Träningsvärken sitter i ännu så det blir ingen träning ikväll :( Idag har jag även grymt jävla ont i armarna, hel skumt! Borde inte den träningsvärken kommit igår? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0