Godmorgon!

Tyvärr så blev det ingen sovmorgon. Inte för att jag hade räknat med någon heller men man kan ju alltid hoppas ;) Vi gick upp klockan sex ungefär, Emil och jag låg i sängen medans han åt välling, (så gör vi alltid) riktigt mysigt! :) Och nu far han runt som en tok unge och pratar! Haha, min knasbubbla ;)

Igår kväll fick han för sig att det var morgon tror jag? Just som jag skulle gå och lägga mig blev han ledsen och höll på att krångla i 20 minuter. Han kröp runt runt i sängen och pratade för fullt och blev superduper ledsen så fort jag gick ut från rummet?! Till slut så blev jag less och gick iväg för att blanda välling, men då blev det tyst efter ett tag? Han inte ens ställa in vällingen i micron! Så han somnade om, skööönt ;) Vällingen sparade jag i kylskåpet. Vet inte om man ska göra så men jag gjorde det iallafall. På tv gjorde dom iallafall så, hahaha :D

Idag skulle kanske Malin komma på besök? Hon skulle komma efter två då Emil har vilat färdigt. Annars är han så tråkig, haha1 ;) Och sen ikväll så blir det då träning för min del. Och nu SKA jag iväg. Sådetså! :)

Ska ringa Anne nu, den enda som jag vet är vaken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0