Godmorgon! :)

Idag fick jag sovmorgon. Helt underbart skönt :) Klev upp klockan åtta var helt utvilad. Hade då fått sova närmare nio timmar! Härligt ;)

Emil sover nu, han somnade nyss. Patrik och Ebba ligger också i sängen och snarkar, bara jag om är vaken. Tänkte ta atg i disken nu och sen rasta av Ebba en snabbis så hon får göra sina behov. Förhoppningsvis vaknar Emil före elva (så han får i sig lite lunch) för vi hade planer på att fara till stan idag igen och promenera! :) Det var så trevligt igår så vi ville ha en favorit i repris! :)

Nu ska jag kila vidare :)

Kommentarer
Postat av: Nath

Jag vet :) Skulle med, men ingen hörde av sig.

Skönt att du fått sova föresten! :)

Jag tycker verkkligen att vi ska ses snart!

2009-03-19 @ 14:27:20
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0